Tävling

 Jag ska göra ett försök att vinna en dator, HP Compaq Mini 311c  på  Kenzas blogg (http://kenzas.se)


Okey som ni vet har inte jag någon dator utan lånar min mammas, de är ju ine så ofta som jag får de eftersom hon sitter vi den nästan hela tiden. Men nu har jag nästan precis sparat i hop till en dator, men hur underbart vore de inte att vinna en?!
De finns två anledningar att jag verkligen vill ha en dator 1, jag tycker verkligen att de är super kul att blogga och skulle verkligen vilja ha en blogg som jag kan va seriös med och uppdatera ofta och lägga en mina bilder, eftersom jag älskar att fota. 2, jag går ju i skolan och skolan ger en mycket plugg, vi har väldig många skrivuppgifter för våran skola vill erbjuda de lite "nyare" som dom säger och därför görs nästan allt på datorn.
Så när jag ska göra våra uppgifter sitter jag vid en stationer dator från 1996 med de underbara Windows xp, jippi!
Så jag tycker helt enkelt att de vore underbart att vinna denna dator så jag kan få blogga och göra mina skolarbeten med lite nyare matrial. Och de vore ju superkul att ha telias mobila bredband  :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0